Mer mammaträning

Vi kompletterar träningsschemat med mer träning för er nyblivna mammor (Ultuna måndagar 10.00) . Mammaträning kan vara ett anpassat core, skivstång eller cirkelfyspass.

Bygg upp och hitta tillbaka till hållning, styrka och rörlighet med genomtänkt träning. I övningarna guidas du samtidigt att hitta tekniker för träning och kontroll av bålstabilitet och bäckenbotten, färdigheter du kan ta med till vardag och annan träning. Passet har inget avsnitt för konditionsträning, så komplettera gärna med promenader eller annan konditionsinriktad gruppträning.

Passet är en skön träningsstund med effektiva och trygga övningar för dig som vill komma igen efter graviditet och förlossning. Till mammapassen får också de små följa med.

Mer om träning efter graviditeten

Öppettider

Ekeby

Mån Tis Ons Tors Fre Lör Sön
Öppnar 08.00 08.00 08.00 08.00 08.00 09.00 13.00
Stänger 22.00 22.00 22.00 22.00 19.30 15.00 21.00
 

Fyrishov

Mån Tis Ons Tors Fre Lör Sön
Öppnar 08.00 08.00 08.00 08.00 08.00 09.00 13.00
Stänger 21.30 21.30 21.30 21.30 19.30 15.00 21.00
 

Ultuna

Mån Tis Ons Tors Fre Lör Sön
Öppnar --- --- --- --- --- --- ---
Stänger --- --- --- --- --- --- ---
 

Väderkvarn

Mån Tis Ons Tors Fre Lör Sön
Öppnar 06.30 06.30 06.30 06.30 06.30 08.00 09.00
Stänger 22.00 22.00 22.00 22.00 20.00 18.00 21.30

Vecka 28-29, 10/7 - 23/7  

Stängningstiden anger det klockslag du ska ha lämnat anläggningen.

Några ord från...

Ingrid Hovstadius, verksamhetschef

Sommar i stan?
Kom till oss.

Sommaren, nu är den verkligen här! På riktigt. Och även om många har semester och är lediga, ska du veta att Friskis&Svettis har öppet. Precis hela sommaren.

Läs mer

Vad tycker du?

Facebook